Yine başa döndük… Oğlum 16 aylık 15 gün önce azı dişlerini patlattı rahatladı 15 gündür çok rahat uyur kalkardı. Yine 3 gündür geceleri katıla katıla ağlıyor. Doktorada götürdüm her şeyi iyi çıktı. Ekran hiç izletmiyorum. Her şeyi yeri yerinde hiç bir sebep yok yine mi diş yani? Daha 2 hafta önce 4 tane dişi patladı. Artık tükendim kendimi yüksekten atmak istiyorum gücüm kalmadı… Desteksiz uyuyordu 2 haftadır şimdi boğazı şişene kadar ağlıyor uyumak istemiyor