meme reddini 4.ayda yasadım ama asla dedigin gibi olmuyor. uyku hali farklı bi sebepten olabilir mutlaka bir doktora götür derim. meme reddi bebeğin memeyi daha görmesiyle siddetli aglamasıyla oluyor,memeyi gormesini bırak emme pozisyonunı aldırmam bile yetiyordu. ben cok ugrastım ama bırakmak için cok ugrastı ve o kazandı.5.ayında tamamen bıraktı 🤦🏻♀️ mem