deryatrl biz gitmiştik bazı açılardan iyi oldu eşim ben söyleyince anlamıyordu psikolog söyleyince ikna oldu 😁 neyse biz herhalde 3-4 seans gittik iyileşme olunca da eşim ona vereceğimiz paraya sana hediye alayım deyince bıraktık tabi ki bi kere aldı 😶 bi süre geçince yine kedi köpek olduk derkennnn arkadaşlarımıza büyü yapılmış hocaya giderken bizi de aldılar yanlarına.evde büyü çıktı başta inanamadim ama adam para bile almadı bedavaya hallettik o gün bugündür de çok şükür hiç öyle kötü olmadık..