onlyy Kızlar diş eti çekilmem varmış yarın da periodontoloji randevum var yaşayan varmi nasıl oluyor nasıl ilerliyor
Cennet70 onlyy bende de diş eti çekilmesi var Van’ım üstelik sağlıklı fiş etleri pudra renk gibi oluyor ya benım resmen mor 🥲 bulunduğum yerde de o bölüm yok çocukla da yakın bir ile gidemiyorum sana öneri de bulunursa bana da söyler misin çok geçmiş olsun 💗
Tugba5834 onlyy ben yaşadım özele gittim tanıdığım sayesinde uygun fiyata yaptırdım. 2 seansta yaptı benimkini küretaj deniyo işleme çok açıldığı için işlemde dikme işlemide yapıldı 1 saat sürüyor 1 seansı yani bi üst çeneyi yaptı sonrasıda alt çene. Bunun ilerlemesi kötüymüş en kısa sürede yaptırın Allah korusun dişlerinizi kaybedersiniz
onlyy Babygirll geçen hafta Salı gunu normal doktora gitmiştim o günden beri sürekli bakiyorum 182 yi araddgmda 23 üne vardı dün gece yine baktım şansıma buldum erkene
onlyy Cennet70 normal diş doktorum yumuşak fırçayla fircalamam gerektiğini bide asagidan yukarı doğru fircalamam gerektgni söylemişti
Cennet70 onlyy oral v nin elektırıkli diş fırçasını kullanıyordum ama nide normal yumuşak başlıklı alayom olmadı teşekkürler 💗 bugün diş eti için kekik suyu iyi geliyormuş kaynattım günde 3 4 kez ağzında beklettim tükürüyorum 😅 sende deneyebilirsin istersen
Moonmom24 Kaya tuzunu sulandırıp gargara yapmak kekik suyuyla gargara yapmak çok iyi geliyor. Ve diş macunu olarak paradondaks baya etkili.
sek_kahve onlyy benim bir dişim öyle. Oraya damaktan et alıp dikmeleri lazım normalde ama başka diş doktoruna daha danıştım eğer sallanmıyorsa sağlamsa sorun yok o şekilde kullanabilirsin dedi. Ben de nitekim bir işlem uygulatmadım, sağlam duruyor çünkü