Biraz detaylı yazacağım kusura bakmayın 🙈 5 ay önce sezaryen doğum yaptım 40 ım çıkınca hemen adet oldum ama sürekli kanamam oluyor yoğun değil ama çok sık ve aralarda da bazen çamur gibi bazen kahverengi akıntılarım oluyor hep. En son mesela adet oldum bir hafta sonra yıkandım bikaç gün de kahverengi akıntılar çamur gibi akıntılar oldu 4 5 gün sonra da yine adet oldum ve devam ediyor hala . Doktora gittim bu arada iki ay oluyordur kanamaya sebep olan kist miyom vs birşey göremiyorum demişti ben de rahatlamıştım . Neyse iki üç gündür adetimin yanında bi de vajina girişinde acı hissediyordum bugün elime girişin hafif alt kısmında minik et parçası gibi birşey geldi ve çok acıdı dokununca . Ayna ile bakayım dedim şok oldum vajina girişi çok kötü görünüyor böyle et parçaları mı desem nasıl desem o düzgün görüntüsü yok düzensiz karmakarışık hastalıklı bi görüntü var aşırı korktum hemen ilk fırsatta gideceğim tekrar ama buraya da bir sorayım dedim 😢