betulkndl Doğum yapalı 25 gün oldu normal doğum yaptım ve alttan epey bir dikişim var. gün geçtikçe iyileşmesine rağmen acısı artıyor. Normal mi yoksa jinekoloğa gitmeli miyim?
efnanveannesi35 betulkndl ben dinlenemedigim için Dikişlerim 1 ayda zor iyileşti dikiş araları şişti doktora gittim sadece krem verdi sürekli kuru tut orayı ve dınlen dedi ama malesef dinlemedim ve zor iyileşti 1 yaşına girecek kızım kendimi biraz zorlıyım hemen ağrıyor adetin 2 günü agrıyor
aaslanbeyy 20 günden sonra dikişlerim düşmeye başladı çok güzel baktı kardeşim sağolsun . Temizliğini güzel yapabiliyor musunuz ? Doktora gözükmenizde fayda var . Geçmiş olsun🌸
ezgimercan Dikiş kuruduğu için de ağrı yapar krem düzenli kullanıyor musunuz ben madecassol kullanmıştım
elisa38 Ben dikislerime batikon sürdüm sackurutma ile az az kuruttum doğum dan 10 gün sonra düştü tabi tramvaya bağlı şişeler olmuştu dikislerde bende buz koydum ilk 5 gün onada
tomvejerry betulkndl İki hafta sonra bişeyim kalmadı benim normalde zaten doktor rutin kontrole çağırıyor bir ay sonra git canım haftaya
betonarme Bende 23 gündür doğum yaptım dikişlerimin üzerine hala oturamıyorum ve benim kötü kokuku akıntım oluyordu doktora gittim fitil verdi dikişlerim de hiç iyi atılmadı bence iyileşemedim
ebrubtl Batikon yarayı sulandırır demişti benim doktorum jel vermişti gün bir kere onunla yıkıyordum kurutuyordum çok çabuk iyileşti 20 gün çok canım git bence ters giden Birşey varsa bakarlar rahat edersin
betusum Benim dikişlerimde çoktu 1 ay çektim ağır kaldırma eğilip kalkma hafifler 40 İn çıkınca doktora gitmen gerekiyor Bi sorun varsa müdahale ederler zaten
annelendik Ben de her tuvalet sonrası batikon sürdüm. İlk başta ağrı vardı, antibiyotik işe yaradı. Bi de günde iki defa krem sürüyordum. İnşallah sizinki de geçer. Çok ağrınız varsa doktora gidiniz.