Selam arkadaşlar bebeğinde taş ve kum olanlar varmı bizim 3 aylıktan beridir var ve çok iştahsız zayıf sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyor 3-4 adet taş var 5 mm büyüklüğünde nefroloji kontrolluyiz ama daha bir kez gittik solusyon başladı kullanıyoruz ocakta kontrolümüz var yaşayan varsa nasıl bı yol izlediniz su felan icmiyor mama az bişey içiyor vucutu çok susuz kalıyor korkuyorum kendiliğinden eriyen oldumu acaba