Deterjan olarak siveno kullanıyorum doğduğundan beri şu an 10 aylık. Son bir aydır yıkadığım kıyafetleri ekşi ekşi kokuyor hani çamaşırı makinede unutursunuz da kokar ya aynı öyle işte. Denemediğim şey kalmadı. Deterjanı değiştirdim uni baby aldım makinesi temizledim yine kokuyor işin garip yanı bizim kıyafetler kokmuyor sadece onunkiler kokuyor. Sebebi ne olabilir ya aklıma hiçbir şey gelmiyor artık eski bebek kokusunu özledim yavrum da kokuyor onları giydikce🥲 bu arada sıcaklığı ve sıkma derecesini de değiştirdim ama sonuç degismedi