ebruisik34 Kızlar 14 aylık kızımın sabahtan beri atesi çıkıyp ara ara diş ateş yaparmı duş aldırdım ateş düşürücü verdim
MnkKrtl ebruisik34 yapar oğlumada yapmıştı 40lara bile çıktı hastaneye gititk tahlillerbirsürü şey yapıldı bi sorun çıkmadı dişmiş hatta doktorda diş bu kadar ateş yapmaz demiti ama oldu yani
neslihankcbyk Bizim yapıyor 38 buçuk bile oluyor yapmaz diyorlar ama her bebekte farklı bence çünkü sadece ateş oluyor bizde hasta olsa öksürü burnu akar siz takip edin sürekli
ebruisik34 En son 39 u gördü en yüksek ateş düşürücü verdim düştü dediğiniz gibi öksürük grip hiç bişey yok götürüp götürmemekte kararsız kaldım o yüzden ama devam ederse gece sabah ilk işim gitmek olur