Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık memeyi çok az emiyor mama takviyesi yapıyorum doğduğundan beri 2-2.5 saatte bir mama içmek istiyor falan 60 cc yi zoraki içiyor çoğu zaman da bitirmiyor bilir kilosu normal ama beslenmesi çok zayıf değil mi ya çok üzülüyorum ne yapmam lazım sizce