Kızlar 2 aylık anneyim 2-3 saat emzirmesem göğsüme taş gibi olurdu çocuğumun doyduğunu anlar için rahat ederdi 2-3 gündür de aşırı yumuşak dolmuyor gibi hissediyorum ama süt geliyor hatta tazyikli geliyor bebekde emiyor kesilecek diye strese girdim aşırı bu kesilme belirtisi mi acaba yaa