feyzas ben 15.ayda yaptırdım. 15 buçuk aylıktı hatta. 15.ayda 2si de yapılıyor. Sonra sadece 1 i yapılıyor. Şuan adını hatırlayamadım kağıda bakmam lazım. 18.ayda o tekrarı yapılan bir de 30 küsürdeydi diğer dozu.
feyzas Ben devlet hastanesinde yaptırıyorum. Özel hastanede yaptırmıyorum
Büyüme izlem bölümü oluyor çocuk polikinliğinde veya normal çocuk doktoru yapıypr