Furkansmomy 2 aylık bebeğim ilk zamanlar kendi kendine uyuyordu artk uyumuyo sallıyorz ama uykuya dalamıyor tam uyudu diyoruz arkamı dömmemle gözünü acıyo ya da çıt sesine gözünü acıyo dalamıyo gündüzleri 🙄gazını da cıkarıyo karnı da tok niye öyle
Furkansmomy [bilinmeyen] yandık desene 😳 kollarım kopuyo sallakamktan dalsa uyanmasa iyi de..saniyesinde uyanıyo