Ocakta inş kızım için birseyler alacam.instagramda bildiğiniz mağazalar var mı nerelerden yapsam daha iyi olur uygun ve güzel istiyorum ilk çocuğum erkek ve yazın olmuştu buda kış bebesi olacak uzun zibin alırım.diyorum.zateb sizinde tavsiyeleriniz varsa yazim lütfen