Bebegim 14 aylik. 11.ayda emmeyi kendi birakti. Ama gelin görün ki biberona alıştı yaz ayi cok sıcak diye gece ağladığında su vermistik. Simdi sanki emen bazi bebekler gibi saat basi kalkip illa o biberonu istiyor gece beslenmesi yapmiyor sadece su iciyor. Nasil biraktirabilirim. Cabaliyorum ama pek başarılı olamadim. Yatağına koyamayiz biberonu çünkü kendi odasında uyuyor ve asla yataga birsey birakmayiz. Öneriniz varsa vaktinizi ayirirsaniz mutlu olurum.