bayanlar kizim bugun bi bucuk yas asisi vuruldu ogleden snra
uyumadan bi saat oncede pedifen verdim
uyydu fakar agliyarak kalkti anne anne diye yanma yatrdm tekrar uyydu ama bagirsaklarndan cok tuaf biseklde sesler geliyor yarim saatir takipteyim hic durulmuyor hep ses geliyor hep hareket ediyor su kabarcklari gibi vacir vucur sesler cok tuaf hic susmuyor cnku elimikoyuyom ama sanki bagrsaklari hic durmadan bi o yana bi bu yana hakret ediyor gibi sizce neden boyle oldu ya biraz olup gecmesi lazimken gaz vesayre desem surekli oluyor cok korkuyrm
bide bugun sabahtan ayri kaldik doktra gittm yemek vesayre cok az yedi cikolata ile beslendi hep kraker flan yememis cokkk az uyudu yarm saat flan sut icti cici bebeli herzamanki gibi ama sutmu dokandi desem hep iciyor yani niye boyle oldu cocugun midesine noldu cok tuafima gitti hic boyle olmazdi ya sizce neden olduuuu????