Kızım 4 aylık uygulamanın bebek kısmında saç kesimiyle alakalı öneriler yazılmış da düşüncelerinizi merak ettim kesmeyi hiç düşünmedim daha mı iyi uzuyor daha mı sağlıklı merak ettim açıkçası zaten saçlı doğdu ama çoğu döküldü tabi ama yine de hala saçlı bir bebek