7.ayına giricek birkaç gün sonra. 5.aydan beri zaten sürekli kafasını kaldırıp dogrulmaya çalışıyordu kısa kısa kucağımda oturttum hep. Yan da dönmeye başladı. Şimdiye kadar yerde ana kucağında dururdu hep ama son 2 haftadır yatar pozisyonda asla durmak istemiyo hatta destekli oturmak bile istemiyo illa ayakta dimdik durucak. Koltuk altından kaldırıp ayaklarına çok yük vermeden tutuyorum heyecanlaniyo kendi kendine sesler çıkarıyo çığlık atıyor adım atıyo resmen çok hoşuna gidiyo tamam da bütün gün nasıl öyle tutuyim yani. Deliricem ya . Ne yapabilirim aynı durumla karşılaşan var mı siz napiyosunuz?