2 aylık bebeğim idrar yolu enfeksiyonu olmuş okadar da dikkat ediyorum altını değiştirirken antibiyotik şurup kullanıyorduk 4 kere falan kullandık yani en son bebeğimin soluk borusuna kaçtı çok korktuk kestik kullanmayı kendi kendine geçer mi başına gelen var mı kızlar