Kizlar emziriyorum hamileligimi ogrendigim gunden itibaren sigarayı bırakmıştım, zaten eskiden de günde 1,2 tane iciyordum. Geçenlerde çok tutmak istedim kendimi ama yarım sigara belki daha az ictim yani Allah affetsin. Süte geçiyormuş 6 saat sonra tamamen yok oluyor diye bi yazi okudum. Gece icitigm icin kizim da uzun uyur sabah erken uyandi Bebise zararı olmuş mudur sadece anne sütü aliyo 4 ay