zweifachmama gizemalkan 10 aylık kızım yeni başladım sütüm yeterli gelmediği için günde iki öğün veriyorum meme + ek gıda sorun yaşamadık şimdilik
gizemalkan 16momm dün geçtik kakasını yapamıyodu ama kabuz değil sulu yapıyor bebelac denedim onda da yapmadı
guvennn 1 yaşına kadar sma kullandık şuan bebelac kullanıyoruz herhangi bir sıkıntı yaşamadık açıkçası kaç aylık veya yaş bebeğiniz
Nilgunelaa Biz 5. Aydan beri kullanıyoruz bebeğim 2 yaşına gelecek hala kullanıyoruz bir sorun yaşamadık memnunuz