Dilaramomy henüz bırakmadık 17 aylık, ben de önümüzdeki yaz bıraktıracağım inşallah süreç nasıl ilerler bilmiyorum ama çevremden duyduğum kadarıyla ne kadar doğru ya da yanlış olabilir bilmiyorum ama göğse baskı yaparak daire çizercesine üfelemek sütü geri mi kaçırıyormuş gelmesini mi engelliyormuş ne artık öyle şeyler duymuştum. Hani süt gelmesin diye uygulanan bi masaj tekniği gibi ancak uyarılırsa ters tepebilir mi emin değilim bi araştırmak lazım. Bir de aklıma şey geldi hani sütü azaltır diye içmeyin dedikleri bitki çaylarını böyle aralarda içmek iyi gelebilir belki