emine19 düştükten sonra kusma ve bayılma olmadıysa endişe etmenize gerek yok. Bebeklerin kemikleri kolay kolay hasar görmez. Başka bir sorun olsaydı kusar veya bayılırdı. Uykusu gelmesi de çok normal. Çok ağlamış belliki. Ağladığı için beyin bir hormon salgılıyor ve uykusu geliyor. 2 saat geçmiş zaten. Yinede içinizin rahat etmesi için götürebilirsiniz doktora. Ama bence sorun yok.