Hanımlar merhaba oğlum 28 aylık çok iştahlı bir çocuktu yemek seçmez tabağını bitirdi sabah kahvaltı akşam yemek ardından meyve ve çerez ama şimdi 2haftadır zar zor kahvaltı yaparsa yapıyor akşam yemeği kesinlikle yemiyor çerez bazen yer meyvede sevdiği meyve olursa biraz biraz yer ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz işdahsız çocuk çok kötüymüş