Mirimo aynı benim de 10 haftalıkken kanama oldu.baya hemde.hiç durmadı.bebek iydi ama kese etrafında kanama alanı varmış.progestam verdi.bi de hep yatıcaksın bunun çözümü bu.3 hafta kadar yattım hep yemek ve tuvalet için ayağa kalktım sadece.bi de bu ilacı düzenli kullandım.14.haftada baya azalmıştı.16.haftada da tamamen bitti.ama kanama şak diye durmafk.önce azaldı somra leke gibi oldu sonra çamur gibi oldu öyle öyle bitti