ezgiii12490 Ben bebeğimde gozlemledigim durumu sizinle paylaşmak istiyorum.
Bebeğim ne zaman bir davranış sergilese her hangi bir kelime söylese, sonrasında sessizlik dönemi oluyor. O dönemden sonra yeni bir kelime söylüyor.
Örnek vereyim, bebeğim bir süre dededede diyordu. Gün içinde sürekli tekrarlıyordu.
Sonrasında bir müddet dede demeyi bıraktı. Üzülmüştüm. Unuttu mu acaba geri diye.
Sonra bi baktım baba diyor. Bab babo bebe derken baba oldu.
Sonra yine sustu. Baba demeyi de bıraktı. Derken, anni ane, anne oldu 😂
Şuan yine sessizlik dönemindeyiz 😂 yani sessizlik derken elbette asla susmuyor anlamsız çığlıklar filan var da, kelime açısından diyorum.
Bekliyorum bu defa ne gelecek diye 😂😂
Ha bide acıkınca mama diye ağlıyor.
Bunların hepsi peşisıra, küçük bir suskunluk dönemi sonrasında sırayla gerçekleşti bizde. ( Bebem şuan 9 ay 5 günlük)