Kizlar birsey sormak istiyorum ben ve eşimin kayıtlı olduğu sağlık ocağı farklı dolu olduğu için ben kayıt yaptıramadım oturduğum yere uzak ve boş olan bir sağlık ocağı seçmek zorunda kaldim. Gittik saglik ocağina Bebeğim hasta olduğu ve antibiyotik kullandığı için 6.ay aşısını yapmadı hemşire antıbiyotik bitsin gel dedi ve eşim izin almıştı ozaman şuan izin konusunda sıkıntı yaşıyor tekrar alamıyor eşimin kayıtlı olduğu sağlık ocağı evimizin hemen yanında burda bebek hemşiresi 6.cı aşısını yaparmi acaba bilginiz var mi ?