İlk oğlum hodronefroz hastasi üç aylık beş aylık üç yaşında üç kere sistoskopi ameliyatı oldu şuan beş yaşında takipli ,
İkinci oğlum on günlükken malrotasyon ameliyatı oldu ve şuan yedi aylık tekrar yatış yapıldı bağırsak tıkanıklığı var büyük ihtimalle yine ameliyat olacak .kontroller ameliyatlar derken iki çocuğumu da hastanelerde buyutuyorum .öyle tarifsiz acılar yaşadım yaşıyorum .güçlü olmaya çalışıyorum .Bizde mi bı problem var neden bunları yaşıyoruz hep sorguluyorum.su beş senede artik ellerim titriyor norolojiye gitmem lazım sıra gelmedi .öyle burugum