2 gündür kızımın ara ara ateşi çıkıyor 1 yaş 1 aylık bebeğim gece başladı ilaç verdim çok şükür geçti ama dün akşam yine başladı acile gittim fitil verdi iğne yaptı gece iyiydi bugün yine ateşi başladı fitil verdim aslında ateşi 36 çıkıyor ama vücudu yanıyor başı elleri ateş gibi normal bi durum mu bu doktor grip dedi dişi de çıkacak ne yapacağımı şaşırdım artık