hunilikurbik Instagram’da bir video gördüm, bebeğim 18 aylık biz çoktan başladık vs. falan yazmışlar yorumlara, geç mi kaldım acaba diye bir sorgulsdım. Benim bebeğim de 18 aylık şuan daha erken değil mi. Ya da ne zaman başlanması gerekiyor tam olarak.
Bcglcn hunilikurbik bebeğin tek başına tutunmadan merdiven inip çıkabilmesi gerekiyor demişti bana bi doktor tutma kaslarının geliştiğini oradan anlarsın dedi. 18 ay bence çok erken çocuğun tam olarak kendini ifade etmesi önemli çişim var kakam var demesi lazım bence.
Logu hunilikurbik Bunu ben de tam bilmiyorum ama kas yapısı olarak hazır olması 3 yaşa doğru oluyormuş sanırım. Cevredekiler hep 2 yaş sonrası baslayın falan diyorlar. 18 aylık oğlum şuan, mesela mama sandalyesınde otururken rahat yapamıyor kaka yapcam dedi bugun indirdim eğildi yaptı. Bazen soruyorum kaka yaptın mı diye yaptım ya da yapmadım diyor ama çişle ilgili böyle bir durum yok. Farkında bile değil yaparken. Bence 18 ay falan çok erken gercekten.
hunilikurbik alexab bende öyle düşünüyordum ama çevreden çok baskı yiyorum (kV) umrumda değil gerçi kimseyi ilgilendirmez diyip kestirip atıyorum ama kafamı da kurcalamıyor değil yani
-Yenianne-- Bcglcn evet kendi kendine merdiven inip çıkması gerekli o zaman anlıyorsunuz zamanı geldiğini
hayatyolcu hunilikurbik asla bu hataya dusmeyin ben 25 aylık kızımı çevre baskısından dolayi açmaya başladım 1 Ay boyunca her çişini abartısız altına yaptı 1 Ay ev leş ve halılar lesti baktım olmuyor geri bezledim sonra Bi enfeksiyon geçirdi idrar yolları ve pişik oldu bayağı Bi Ay da o zaman başladım ama bezi takılıyken sordum var mı diye var derse açıp tuvalete gidiyorduk tekrar başarısız olduk vee en son 3 yasindayken anne ben bezi istemiyorum dedi kendiliginden sonrasında kuzeninde şarkı söyleyen lazimlik gördü onuda aldım ve bor kere bile gündüz altına yapmadı çok pişmanım o zaman o eziyeti çektiğime sakın çevreye uymayın hayat size de çocuğunuzada zindan olur valla 11 aylık kızım var şuan artık tecrubeliyim kendi ne zaman söylerse o zaman
hunilikurbik hayatyolcu doğru söylüyorsunuz, bende öyle biliyodum ama ikilemde kalmıştım teşekkür ederim çok sağolun🌼
Mom098 hayatyolcu merhaba ben de böyle düşünüyorum. Kızım 27 aylık. Herkes baskı yapıyor. Ama ben biliyorum onun bırakacağı zaman daha var. 3 yasına doğru ya da 3 yasinda kendi söyleyecek gibi geliyor hiç kasmıyorum her şeyin zamanı var, bunu okumak iyi geldi 💕
ikibaloglanannesi Oğlum 22 aylık .Haziran gibi bıraktırmayı düşünüyorum. Zaten şuan da hazır değil denedim daha önce. Bence her bebeğin bez bırakma süreci farklı oluyor.
hayatyolcu Mom098 kesinlikle öyle en bariz örneği biziz yani herkese söylerim bunu çünkü biz çektik başka kimse çekmesin kendileri söylüyor zaten sadece kaka yapmaktan korkardı onuda ödül yöntemiyle hallettik çok şükür sizde öyle yaparsınız yaparsan sevdiği şey neyse onu veririm dersiniz bir iki bir iki alışıyor zaten
Esoz1110 hunilikurbik Bezinden rahatsız olmaya başlıyorlar her cocuk bir olmadığı için bence bunun için net bir ay veremeyiz ama bezi kuru uyanmaya başlamıştı kızım sürekli ben giderken onada bak sifona basıyoruz sende yap dedim lazımlığı koydum klozetin yanına gördükce zamanla sevdi
ozlemaryad hunilikurbik benimki 20 sinde bir yaşına girecek ben yazın (Haziran - Temmuz ) gibi bıraktırmak istiyorum 18 aylık olacak yani
defnesmom3 hunilikurbik bende 18 aylık olunca düşünüyorum ocakta 18 aylık olucak insallaha 2 yaşına kadar hallederiz