Herkese merhaba, 3 ay 21 günlük kızım var. 3. ayın bitimine kadar hiç ağlamayan bir bebekti ama ne zaman 3. ay doldu ağlamalar, mızıldamalar, uyku öncesi ağlama krizleri başladı. Mamayla besleniyor. Yedirmek de tam işkence. Artık uyku saatleri gelsin istemiyorum asla. Huyu suyu değişti. Eskiden her şey daha kolaydı şimdi çok zorlaştı. Gündüz uykularını da kucakta yapmak istiyor kucakta olursa uzun uyuyor ama yatağında 30-40 dk ancak. Geceleri de 2-3 saatte bir uyanmaya devam. Çooook yoruldummmm. Bu durum böyle sürecek mi? Aynı durumu yaşayanlar var mı? Lütfen akıl verin artık ağrımayan bir noktam kalmadı. Ağlamalarına da dayanamıyorum 😢