Dneglr Kızlar ek gıdaya baslayacagız 20 gün sonra bebeğime ayrı tencere vs kullanmak istiyorum hangi marka önerirsiniz siz neler kullanıyorsunuz granit mi çelik mi ? Bekliyorum yorumlarınızı
cinarcinar Dneglr Açıkçası tencere konusunda ayrı bir alışveriş yapmadım. Daha çok çelik tencere kullandım. Pilav gibi yapışacak şeylerde mini granit tencerelerden almıştım onda yaptım
yokcanimbenalmiyim Ben döküm almistim ama aldığım markanın çok kötü oldu. Bence en sağlıklısı çelik. Schaferın normal tencerelerini kullanıyorum çok memnunum. Alacak olsam yine onun küçük setini alirdim mutlaka
Dneglr yokcanimbenalmiyim bütün herşeyi yapabiliyormusunuz içerisinde oeki yapısma vs oluyor mu mesela muhallebi felan yaprken dibine tutuyor mu
cinarcinar Dneglr devamlı karıştırırsan yapışmıyor ama öyle bırakıp pişsin diye gidersen yapışıyor çelikte
yokcanimbenalmiyim Dneglr sürekli karıştırma yapılınca olmuyor muhallebi de falan ama çorbalarda falan sıkıntı yok 🌸
cinarcinar Dneglr Karacadan şu seti almıştım minik Çelik tencerede çeyizde hisarın küçük böyle bir takım vardı onu açıp kullandım yeni almadım yani
Dneglr cinarcinar bu güzelmiş baya iş görür bi bundan birde celik kücük alsam 1 tane yeterli olur demi uzun süre
svncgldgn Dneglr https://app.hb.biz/RDweYD4dEk8g biodimond pardon burda yok ama küçk tenceresi küçük tavası sütlüğü falan var tam bebekler için emsanın çelik tenceresi de ortalama fiyst performans o biraz daha o da şöyle https://www.karaca.com/urun/emsan-cemre-8-parca-celik-tencere-seti