iyikianneyim61 bebegim 44 gunluk sütüm var ama son zamanlarda su 2 haftadır surekli memem de agliyor 5 dk emiyorsa birakip agliyor kizariyor gaz dedim doktora gittik gaz ilaci kullaniyorum masajlar yapiyorum ama yok bebegim mememde surekli bu sekil bende cok uzuluyorum napmam lazim başka kizlar yardim lutfen😑😑 biberonla sutimu sagip verditimde biberonu aliyor hani dedim emmede mi sorun var oyle olsa biberonuda almaz napcagimi şaşırdım dün geceden beri pek alip emmedi birde gaz sancisi olsa nie sadece mememde ağlayıp sinirleniyor bu olay sadece beni alirken oluyor😑😑
Kubrabalek iyikianneyim61 memeden ilk çekimde çok süt geliyo olabilirmi bebeğe yada tutuş şekliniz yanlış olabilir benimkide sağ gosumu emmek istemiyodu çünkü tutamıyordum sağ elimle
Seraaaap iyikianneyim61 eger ki biberon hayatinizda varsa meme reddi yapiyo cnm kullaniyo musunuz biberon kullaniyosan biberonu hayatinizdan cikar mutlaka yoksa hic emmiyolar
zeyno4646 iyikianneyim61 göğsünüzü sağın biraz rahatlatın sonra sakin loş ışıklı bi odada sessiz bi odada emzirin yalnız olun odada, sabırla verin göğsünüzü çok sabırlı olun bunu birkaç kez yapın geçecek inşallah 🙏bir de uykulu olarak verirseniz Daha iyi sonuçlar alırsınız pes etmeyin ve bu süreçte lütfen biberon vermeyin💐🙏
Melisa-Emir iyikianneyim61 canım benim bebeğimde aynı şeyi yapıyordu sonradan farkettim sütüm yetmediği için yapıyormuş. Elinle sağ göğsünü sütün geliyor mu. Bide öyle yaptığında ayakta gezerek emziriyordum ozaman emiyordu sende bir dene istersen umarım işe yarar 🙏🏻
iyikianneyim61 Kubrabalek kendini cektiginde agzi bazen dolu oluyor ama biberonla içtiğinde de dolu olyor onda öyle yapmiyo. tutus seklim belki ondan da olabilir ilk anneligim tecrubesizim :(
Niliyy iyikianneyim61 benim bebeğimde 48günlük ve aynı şeyi yaşıyoruz beni delirtiyor artık gece ve canı istediğinde çok güzel emiyor ama bazen hiç emmek istemiyor ilk gelen bol sütü içiyor azalınca başlıyor ağlamaya ben biberona bağlıyorum oda hep çok geliyor ya memede de hep bol gelsin istiyor bence
iyikianneyim61 Niliyy ya cok kötü bi durum benim sütüm var aslinda ama cekiyo güzel vakumlayip noluyosa agliyor sinirleniyor napcagimi şaşırdım siz ne yapiyosun o durumda
iyikianneyim61 Seraaaap hayatimda biberon pek yok aslinda bu durumu yaşadığım zaman sagip geve bikere veriyorum biberonla bikere verimce de yaparmi ki🤔
zeyno4646 iyikianneyim61 bebekler çok akıllı bir kaç kez biberon verince bile hemen alışabiliyorlar biberona bence bazı bebekler meme reddine daha yatkın oluyor sabır gerek🤦♀️
iyikianneyim61 zeyno4646 bayadir sagmamistim ondan olabilir mi acaba dolulugundan ins bu surec gecer ya bebegime uzuluyorum hem kendini hem beni hırpalıyor
iyikianneyim61 Melisa-Emir Ah ayakta gezerek emziriyordum onda duruyodu yine sonra osekil dede durmamaya başladı göğsümü biraz bosaltmam lazım bayadir bosaltmadim bide oyle denim
ilknur11 Benim bebegimde 55 günlük 5 dakka emip bırakıyor istemiyor sonra vermeye çalışınca ağlıyor gazını çıkartıp, keyfini getirip tekrar veriyorum memeyi ağzına verdiğim an ağlıyo, doymuyodur diye mama vereyim yada kendi sagdigim sütü vereyim diyorum biberini da almıyor diliyle ittiriyor bikac kez vermeyi deneyince de midesi bulanıyor, sizce benim ki doyduğu için mı yapiyodur. Doyuyo diye korkuyorum
Melisa-Emir ilknur11 kullandığınız biberon ucuyla alakalı olabilir mi acaba. Benim bebeğim bazı biberonların ucunu kabul etmedi aynı şekilde midesini bulandırdı. Daha sonra biberonu değiştirdim artık alıyor
Seymature Aynı sorun bende de var bebeğim tam 40 günlük 3 4 gündür sürekli meme de ağlama var gazdan dediler sürekli ıkıldıyor ıkınır gibi sesler çıkartıyor en sonda ağlıyor memeyi veriyorum dili ile itiyor agzına sıkıyorum aranıyor napcağımı şaşırdım artık bende acıkana kadar bekliyorum emzik ten mi dedim emziğe de aynısını yapıyor dili ile itiyor acıkınca veriyorum memeyi önce baya bi boğuşuyor sabırla bekliyorum uğraşıyorum baya 5 10 dk ugrastıktan sonra memeyi zorda olsa tutuyor ama vakumlamıyor bekliyor bi süre sonra vakumluyor ama hemen bakıyor cok zor bi durum gerçekten gaz ilacı veriyorum inşallah faydası olur tüm annelere Allah yardım etsin 💕
iyikianneyim61 Seymature amin amin insallah ya keske boyle sorunlar olmazsa gogsumuzle ilgili guzelce emmeseler :(
Ozgunnc Ben de bir aydır uğraşıyordum iki üç gündür düzeldi, en son ayakta dik şekilde emzirmeye başladım, sütünüz tazyikli olabilir, memeyi alınca boğuluyor gibi oluyor ve bırakıyordu, herşeyi denedim, tavsiye ederim
iyikianneyim61 Ozgunnc bebeginiz mi dik şekilde o nasil pozisyonda oluyor ayakta. bendr ayakta deniyorum yuruyorum felan ama bazen aliyor bazen ağlıyor