seymaceviik selamlar herkese akşam saat 7-11 arası bebeğim aşırı huysuzlanıyor gaz sancısı vuruyor bu saatler arasında onun dışında gayet rahat bir bebek yeni 1 aylık oldu bu durumu yaşayan var mı tecrübeli anneler bilgisi olan yazsın
Evaninanasi seymaceviik her akşam aynı saatte olması kolik bebek olduğunu gösteriyor diye biliyorum ben. Başıma gelmedi ama kolik bebek diye aratırsanız daha net öğrenebilirsiniz 🙏
Niloya07 seymaceviik her gün aynı saat diliminde ise yüksek ihtimal kolik bebek canım. Benim oğlumda öyleydi. Sakinleştiği tek şekil ana kucağında hafif zıplama hareketleriydi o saat dilimi yaklaşırken bütün işlerimi bitirirdim yemek vs aklına ne gelirse çünkü biliyorum ki bir kaç saat kucagimdan ayiramayacagim sonra bir gün baktık artık ağlamıyor geçiyor yani ama çok yıpratıcı bir süreç sabırlı olmaya çalış
rroselightt seymaceviik Doyduğuna emin misiniz? Bizim de 2 hafta böyle geçti kolik sandım, meğer açmış
bsrashn seymaceviik koliktir muhtemelen. Bizde 2 aylıkken yaşadık 1 2 hafta sürdü aynı 7 gibi başlıyordu 11 12 gibi uyuyordu anca o saatler arası da kucakta 5 dk uyu sonra yarım saat ağla kucaktan zaten indirmen imkansız 😄 tek durduğu yer ana kucağıydı bide. Allah kolaylık versin bizimki 10 aylık oldu bile🥲
seymaceviik rroselightt yani doyduğunu düşünüyorum çünkü kendisi bırakana kadar memeyi sürekli ağzına tepiyorum ve düzenli çekilde yutkunarak emiyor kilo alımıda iyi
rroselightt seymaceviik Kilo alımı iyiyse heralde gazdan o zaman, koliktir muhtemelen. Probiyotik damla deneyebilirsiniz bigaia kullanmıştık biz gazına faydası olmuştu
Sedaaa55 seymaceviik canm bizimki de durur durur saat 3 4 gibi sürekli ağlamaya başlardı olabiliyor yani bu. O saat olsun istemezdim gerçekten hergün aynıydı
askbebegimmbenim seymaceviik 3 3 buçuk aya kadar akşam 7 gece 12 ye kadar gaz sancısı olurdu mahvolurdu. Masajlar damlalar suruplar ne fayda. Sıcak duş aldirirdik akşam uyumadan önce. Sürekli kucagimzda olurdu kivranirdi geçici süreç sabredin bol bol gaz masajları yapın