Kızlar bebeğim hasta bir anda ateşi çıkmaya başladı sabahtan beri ben anneme bıraktım işe gittim biraz vardı ama çok değildi sonra ateşi çıkmış annem şurup içirmeye çalışmış içmemiş ağlamış zorla içirmiş annem de ateşi çıkar iyice çıkar diye ikinci kez de aynısı olmuş gğnniçinde doktora götürdük ilaç verdi şurup ama asla içmiyor bapırıyor birinde kustu ağzını kapatmıyor bile napıcam bilmiyorum ateşleniyor da ve içmesi gerek sopuk algınlığı ilacı da verdi nasıl yapabilirim böyle olan var mıydı hiç 😭😫