Merhaba arkadaşlar ben sağlıkçıyım fakat şuan 3 aylık bebeğim olduğu için çalışmam pek mümkün değil bakacak kimsede yok bende en az 1-2 sene beraber vakit geçirmek istiyorum. Evden bebekle kolay yapılacak iş var mı sağlık çalışanı olduğum için aktif bilgisayar kullanan biriyim bir çok özel hastanede çalıştım (Herkesin adını bildiği) yani bilgisayar üzerinden olur el işçiliği vs olur var mı bildiğiniz güvenilir yardımcı olabileceğiniz bir şey?