Mavi666 Merhaba kızlar 17 haftalık hamileyim. İzmir merkezde gidip de memnun kaldığınız güvendiğiniz kadın doğum uzmanı var mı? Özel ya da devlette fark etmez.
rroselightt Mavi666 Ege üniversitesinde Doçent Dr. Ali Akdemir var, özel gibi ücretle hasta bakıyor. Çok memnun kalmıştım ama doğum yapmak için egenin şartları çok kötü malesef
TulayGeriDon Mavi666 eski su hospital. Medical park oldu. Orada dr Murat Ishakoglu var. Çok memnundum
Ayyildiz35 Mavi666 alsancak ta hüsniye özcan. iki çocuğumda da hem gebelik takibini hemde doğumu o yaptı. Çok memnun kaldım.
Lala56 Özel sağlık hastanesi yanında hemen Nagihan saz .. kadınlar olarak jinekolog muayenesinden nefret ederiz malum ama eli o kadar hafif ki ve dili davranışları da bir o kadar hafif. Arkadaş gibi abla gibi çok sevecen ve profesyoneldir..
bendenbirtanedahayok Mavi666 ya kesinlikle özel sağlık hastanesinden demet aydoğan kırmızı riskli bi gebelik geçirdim ama doktorum o kadar iyiydi ki bilgisi ilgisi muhteşem bir doktor