asyaronay bizim de sol 59 sağ 60tı takmaya başladık kontorole 15. Gün gittiğimizde sağ bacak 62 sol bacak 64 olmuştu ama doktor 1 ay daha takın garantilemiş olalım dedi. Bugün 22. Günümüz takmak istemiyorum artık sonuçta iyileşti. Sizce çıkarsam mı tamamen? Şuan bebeğiniz iyi mi sizin