Kbrnhr ben ilk 3 ay dehşet derecede mide bulantısı çektim doktor mecbur ilaç yazacağım dedi ve prilam yazdı kullandım sanırım tek yan etkisi uyku. Ben evdeydim o süre zarfında ve sürekli sersem uyku halindeydim eğer işte olsaydım kesinlikle verimli çalışamazdım. Demem o ki beni kendime getiren prilam oldu günde 4 defa kullan dedi doktor sabah 1 öğle 1 akşam 2 dedi rahat uyursun mide bulantısına kalkmazsın gece dedi ben gündüz ve öğle kullanmıyordum ama gece 2 tane içip öyle yatıyordum ki çok şükür gece mide bulantısına 1-2 defa haricinde hiç kalkmadım ama sabah ister istemez etikisini kaybettiği için 10-11 arası mide bulantım oluyordu ben yine beni uykulu yapmasın diye gündüz almıyordum