ka82 Selamlar ben goon sarı paket kullandım çok memnun kaldım. Şimdi sipariş vericem ama mavisi de baya övülmüş aradaki fark ne kullanan var mı?
arasardaannesi ka82 bende almadan önce bakmıstım netten ama pahalıydı baya internette her sitede 76 lı alıom ben 200 küsurdu dip market toptancıdan alıom varsa sizin orda sizde bakın karsılastırın🌺
ilay-mom ka82 molfix ve baby turco kakayı cok taşırdı ya, goon un kalıbı büyük cok memnunum hatta dün amazondan iki paket aldım indirimde diye stok bence şans verilebilir 👍🏻😊
ka82 ilay-mom bende hep Amazondan alıyorum 😀 kalıbı çok büyük gelmedi banada hatta bu büyük söyledim bu sefer bakalım çok büyük gelirse kenara koyarım 🤗
ka82 Esay3555 o kadar yarı yarıya yorum varki sarıyla başlayanlar sanırım maviyi çok beğenmemiş ama her bebeğin bünyesi farklı tabi😀
Deletedmom_117 ka82 Tek memnun kaldığım bez diyebilirim bı kaç aydır Almıyorum markettede yok carsiyada gitmiyorum bunun için Yakındaki markette Yok ama mavisini çok seviyorum Hem kalıp olarak hem Kullanış olarak sarışını bilmiyorum
ka82 Deletedmom_117 bı paket sarı sottledimemin olamayıp sarıdan çok memnunumm çünkü sonra maviyide deniycem.sarida kalıbı bana küçük geliyor. Macide tam beden mı alıyorsunuz?
ssydaa ka82 ikisini de kullandım aslında sarıda büyük beden bulamadığım için maviye geçmiştim. Çok aşırı bir fark olduğunu düşünmüyorum. İkisi de güzel
Betulsark Mavi sevmedim daha posetimsi daha ince kalıp olarakta aynı numara olmasına rağmen daha küçük
ka82 Betulsark iyi ki sarıyı sipariş vermişim bende çok memnun kaldım sarıdan ama nasıl bu kadar yarı yariya olabiliyor mavi anlamadım valla🙄