evininannesi benim kızımda 2 yaşında doktor bıraktırmak daha iyi olur dedi bende birgün parka götürdüm eve gelince memesini kestim, biz evde yokken kedi gelmiş yemiş dedim ama 1 ay süre hep, sayikladi ve gündüz akşam uykuya zor geçti bizde gündüz uykusunu bıraktık smdı daha iyiyiz akşam belirli bir saatte uyuyor