aycaaktas bizde 3 aylıkken gitmiştik bi doktor hiçbişeyi yok demişti. Çevremızdekı herkeste düzelir şaşılık her bebekte olur dedi.
Simdi 3 gun sınra 6. Ayına giricek ama düzelmiyo hala aynı gittik profesöre gittik bu defa o söyledi bize 4 numara diye hatta diğer gözğnden ölçüm alınamadi.
Bir tane kafın doktorun ismini verdi bebek şaşılıgında çok iyi olan ona gidin dedi sizin işi çözer dedi cumartesiye randevu aldık.
Sizin suan nasıl kayma devam ediyomuğ