esiii Kaçta yakıyosunuz ve kaç geldi bu ayy 55 konfort da yakıyorum 5 bin gelmiş buneee😯 evin dışında ısı yalıtımda yok ısınmıyor bile 55 de
beyazzkuguu esiii bizim merkezi sistem kaçta yanıyor o yüzden bilmiyorum 1650 gelmiş. Ve evimde soğuk bir yerde eksileri gördük ona rağmen iyi geldi. Eşim evde şort tişört dolaşıyor kızımı tulumsuz gecelikle yatırıyorum öyle bir sıcak 😂😂
papatyakokulum_ esiii evde tetmostat var . genelde 23 de yanıyor soğuklarda 23.5 24 yapıyoruz 1960 gelmıs bence normal ben 3 4 bın bekliyordum
cokbilmismom esiii 50de sabit kombi evi 23 dereceye gelene kadar ısıtıyor sonra duruyor ısı 23un altına düştüğünde tekrar devreye giriyor faturadan tasarruf ettiriyor tavsiye ederim
bayanukuslu esiii geçen ay 70e dayadım -8 -9ları gördük evde ısı yalıtım yok. Pencerelerden hava alıyor (ki pencerelere kapılara alabilceğim önlemleri aldım). Eco da çalışıyor. 2 odanın petekleri kapalı 3870 geldi 😂
esiii bayanukuslu sonunda benim gibi biri yorum yaptı😂 suan kacta yanıyor pekii Benimde aynı durum ısı yalıtım yok ve camlardan soguk geliyor
bayanukuslu esiii ev havalandırmalı resmen benim 😂 şuan 48de havalar güzel gidiyo çünkü. Bi yelek bi kat fazla çorap işi hallediyox kızımla 😂😂
yasemin23452 esiii eko mu bilmiyorum canım kiradayız kombi eski ay sonu taşınıyoruz diye kaloriferleri temizletmedik 60 da anca ısınıyo ev
Eylul301023 esiii biz çok yakiyorduk aslında hatta cam acikken bile açık unuttugumu bilirim 850 gelmiş 😂
Elfgrn esiii 40 civarı yakıyorum ev güneş aldığından güneş açınca kapatıyorum ısınıyor güneşle şuan da kaç geldi bilmiyorum ama merak ettim.
Elfgrn esiii biz önceden ödemiyorduk yani hiç bu dertlerim yoktu daha alışamadım zaten fatura konusuna eşim gelince mutlaka öğreneceğim