Herkese selamlar,
Normalde her şeyi yiyen bir bebeğim vardı
Bu 1-2 haftadır çorba meyve dışında ağzına bir şey sürmüyor sebze yumurta mecbur çorba yapıyorum sırf yesin diye
Diş mi dönemsel mi işin içinden çıkamadım bir türlü
Tecrübeliler bu dönemde böyle şeyler olabiliyor mu😥