papatyam-34 2 yaşına 3 ay vardı. Ben tam zamanında yaptırdığımı düşünüyorum.
Korktum evet ama hiç korktuğum kadar zor olmadı. O süreci zaten yapayalnız geçirdim. Sünnet oldu, eve bile otobüsle döndüm, o kadar yolu. Ertesi gün hiç ayağa kalkmadı. Hiç zorlamadı, ne kendisini ne beni. Ertesi sabah uyanınca hemen ayağa kalkıp yürümeye başladı.