Kızlar bebeğim hederiter sfertifoz bu hastalık nasıl bişey pek bilgim yok.tek doktor var başka sehrede gidemedik.kimse de tanımıyorum hep bi kaybetme korkusu.anemi türleri cok fazla benimki onlardan biri.acaba cevrenizde anemi olup normal bi hayat süren var mı.yada ağır bile olsa bununla yaşayan.ne bileyim sanki hiç anemi olan yok gibi hep bi kaybetme korkusu.iyi yads kötü farketmez örneklere cok ihtiyacım var.