Erkal çok normal muhtemelen desteğiniz yok veya tahammül seviyeniz az. Her şeyi denedim ; yok başka odaya git, yok arkanı dön, su iç, balkona çık, derin nefes al vs. hiçbiri bende etki etmedi o yüzden önerebileceğim bir şey yok bende aynıyım. Sadece minik ayaklarına bakınca bir miktar sakinleşebiliyorum. 27 aylık şuan. Bir kere bile bağırmadım desin biri inanmam. Bizde insanız. Sonradan üzülüyorum evet ama geçerli bir çözüm bulamadım ben umarım siz bulursunuz.