leylannpembemontu Kızlar dün gece yoğurt mayaladım sadece alt kısmı mayalanmış ama hala süt olduğu gibi duruyor çöpe gitmesin yazık nasıl kurtarayım sıcaklık az geldi sanırım sarmıştım da halbuki
nilikonunannesii leylannpembemontu annem öyle durumlarda biraz daha ısıtıp içine biraz daha maya koyuyordu oluyordu genelde ama bazen tutmadığı oluyordu onu da içine 2 3 kaşık sirke atıp kesilmesini bekleyip süzüyordu kahvaltıda peynir olarak yiyorduk iyi oluyordu.
kirazmevsimi_ leylannpembemontu biraz su kaynatıp yogurtlari onun uzerine koyup oyle bekletin az daha belki mayalanır iyice.
assyam leylannpembemontu 75 derece fırında 1 saat pişirin soğuduktan snra dolaba kaldrn ertesi gün katılaşmış olacaktr