Dün post actmıştım güzel annelerim cevap da aldım ama gece huysuzdu dün sünnet olduğu için bu gün tam 1 gün oldu sünnet olalı sabah pansumanı çıkardım kırmızı şişlik var normal dimi bu 😞 pipisi biraz şişik kırmızı normal dimi bu ☹️ ne kadar zormuş evladının canının acidini görmek pinpiriklendim lütfen biri beni aydınlatsın normal mi biraz şişmesi