jerryy43 bantları ertesi gün açmamızı söylediler ve bende açtık evde. Dikişli bölgelere kaka gelmesini istemeyiz dediler enfeksiyon açısından. Her kaka sonrası batikonla pansuman yaptım ben idrar da problem yoktu o değebilir dediler. 10. Gün pelvik bölgede ki dikişi aldılar,torbadakine dokunmadılar o kendisi eriyecek dediler. Bir müddet hoplama zıplama yüksek bir yere çıkarken falan dikkat etmemizi söylediler benimki 27 aylıktı çünkü. İlk birkaç gün ağrısı olur mutlaka 6 saatte bir dönüşümlü calpol ve dolven vermemizi istediler. Ağrı kesiciler de gerçekten çok fayda gördük içtikten bir müddet sonra hiç sesi çıkmıyordu oğlumun ağrısını alıyordu. Sabah ilk kalktığında beze temas ettiği için yürümekte zorluk çekiyordu sadece. Birşeylerin farkında olduğu için ilk günler kendisi dikkat etti zaten,canı yanınca hareket etmedi vs gibi. Sünneti önceden olmuştu ,onun içinde pipiye karton bardak koyuyorduk ve verilen kremleri vs denildiği şekilde uyguluyorduk. Şuanlık aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz birşey olursa cevaplarım. Geçmiş olsun.